מתכון קציצות גזר – נוסטלגיה נפלאה מבית אמא

קציצות גזר. זוכרים? כל כך טעים.
שיחזור מבית אמא שלי.
אמא מבשלת על הגז ואפשר גם בתנור.

המצרכים לקציצות וההכנה:
6 גזרים מקולפים ומגוררים גס
4 בצלים קצוצים מטוגנים מוזהבים – (חצי כמות מהבצל המטוגן מפרישים לרוטב ושמים בקערה. )
3 כפות קמח רגיל
3 ביצים גדולות
מלח
פלפל שחור

מערבבים ואם צריך מוסיפים עוד קמח ועוד ביצה.

מכינים קציצות שמנמנות רחבות

מטגנים את הקציצות על מעט שמן רגיל מ-2 הצדדים ומסדרים בתבנית אפיה משומנת.

רוטב בקערה גדולה:

הבצל שהופרש בטיגון
6 כפות רסק עגבניות
כף רוטב צ’ילי מתוק (לא חובה)
כף קטשופ
כוס וחצי מים ר ו ת ח י ם
מלח ופלפל שחור
כפית סוכר
מערבבים לרוטב לא דליל מדי (לא לבשל) טועמים ומשבחים טעמים.
יוצקים בזהירות את הרוטב בין הקציצות שיכסה אותם כמעט עד למעלה.
אופים בתנור מחומם מראש בחום 175 מעלות כ-40 דקות.
מדי פעם יוצקים מהרוטב על הקציצות
תהנו
8 Responses to “מתכון קציצות גזר – נוסטלגיה נפלאה מבית אמא”

  1. ריקי Says:

    אתמול בסביבות 22:00 בלילה קראתי את המתכון ורצתי לעשותו.
    אכלתי אתמול…אני אוכלת גם עכשיו.
    נתתי גם לאמא שלי ולאחי….
    פירגה – משהו מדהים!
    תודה.

  2. פירגה Says:

    ריקי יקרה
    גם אצלינו זה להיט.
    כשבאים לאמא יודעים שיש לה בפריזר קבוע 2 דברים.
    את קציצות הגזר
    ואת נקניק השוקולד קוקוס.
    נוסטלגיות נפלאות.
    תהנו ושתהיה לכולכם שבת נהדרת.
    מסרי תודה לכולם.

  3. Anonymous Says:

    תודה תודה תודה
    הבת שלי ממש לא אוכלת גזר בשום צורה אף פעם היא בת 4 . אתמול הכנתי את הקציצות והבת שלי אכלה מהן עוד ועוד תודה רבה מתכון מצויין יצא ממש טעים

  4. פירגה Says:

    לבריאות נשיקות לקטנה.איזה ממוש.אמסור לאמא,איה כיף.
    פירגה

  5. Anonymous Says:

    אני בת 13. הכנתי את זה לבד עם אמא שלי וזה יצא מעולה!!!
    תודה רבה לך!!!
    גם טעים וגם לא ממש משמין 🙂

  6. פירגה Says:

    מתוקה,
    בת 13 וכבר מבשלת? כל הכבוד
    גם לי יש נכדה בת 13 וחצי שכבר הכינה המון דברים מהבלוג ואני מקווה שהיא תמשיך לאהוב את הדברים שלי ולהכין עוד.
    כל פעם תבחרי משהו ותכיני עם אמא.
    קבלי חיבוק חזק ממני וכל הכבוד.
    מסרי לאמא תודה שהיא משתפת אותך.
    ערב נעים לשתיכן וגם טעים
    מפירגה

  7. Anonymous Says:

    אמא שלי תמיד היתה מכינה אותן (על הגז לא בתנור ובלי צ’ילי ברוטב) וזה נחשב המאכל המשפחתי שלנו.
    היום בערב יש לבן שלי אירוע בביה”ס וכל אחד צריך להביא מאכל משפחתי.
    לא קשה לנחש מה אני מביאה…

  8. פירגה Says:

    אני בטוחה שיהיה הצלחה כבירה.הקציצות האלה פשוט נפלאות.
    אני מוסיפה לפעמים את הצ’ילי למידת חריפות. לא חובה.
    אמא מכינה על הגז.
    אני מעדיפה בתנור כי כך הקציצות נשארות שלמות ויפות להגשה.
    בהחלט אפשר גם על הגז.
    בהצלחה ותהנו היום במפגש
    פירגה

Leave a Reply

