פיצה אשל מתכון מקמח מלא ללא שמרים

פיצה אשל מהירה מתכון קמח מלא תופח

במקור את המתכון המשפחתי אני מכינה עם קמח רגיל תופח = 1/2 2 כוסות

מצרכים לבצק בקערה:

3 מיכלי גיל או אשל
2 כוסות קמח מלא תופח
מלח לטעם
לערבב עם כף לבצק דביק (אפשר להוסיף עוד 2-3 כפות קמח) ולשטח בעזרת כף על תבנית בינונית משומנת 27X33.
לאפות בחום 175 כ-20 דקות.
לטגן בסיר :
בצל בקצת שמן ולהזהיב
להוסיף לפי בחירה:
תירס, פטריות, זיתים, טונה ירקות , נקניק, ביצה…….
להוסיף 3 כפות רסק עגבניות + 2 כפות קטשופ או רוטב צ’ילי + מים עם תבלינים לקבלת רוטב סמיך.
לערבב ולטעום.

לפזר על הבצק האפוי מעט גבינה צהובה ומעליה את הרסק והתוספות.
מעל לפזר עוד גבינה צהובה מגוררת ולקשט.

לאפות את הפיצה עוד 20 דקות בתנור שחומם מראש לחום 175

תהנו

6 Responses to “פיצה אשל מתכון מקמח מלא ללא שמרים”

  1. רותי 410 Says:

    היי, פירגה,
    תודה שהסבת את תשומת לבי לקטגוריה הזאת. לא שמתי לב לקיומה, אבל אני יודעת שארבה להשתמש בה.
    אם אין לי קמח מלא תופח אלא רק רגיל, כמה אבקת אפייה אני צריכה למתכון הזה?

  2. פירגה Says:

    רותי ערב טוב
    שקית אחת של אבקת אפיה .
    תהני.

  3. נעה Says:

    התחשק לי להכין פיצה , שכנעתי את עצמי שמקמח מלא זה יהיה קצת יותר “בריא”🙂
    יצא נחמד מאוד!
    לטעמי “פיצת הבית” יצאה יותר טעימה, אבל נו, קמח מלא:)
    תודה

  4. פירגה Says:

    בקר טוב נעה
    ברור שקמח מלא זה קמח מלא וצריך להתפשר.
    תנסי להכין חצי מלא וחצי רגיל וכבר יתן תוצאה טעימה ועדינה יותר.
    תודה שעדכנת
    פירגה

  5. נעה Says:

    בוקר טוב

    אני בהחלט אנסה לשלב..
    תודה🙂

  6. פירגה Says:

    בהצלחה
    ובבקשה.

Leave a Reply

