חנוכה בפתח וכולנו במתח? לא עוד.

חנוכה בפתח וכולנו במתח?
לא עוד. 50 ויותר מתכונים נפלאים
המתכונים הכי קלים והכי שווים רוכזו בקטגוריה: חנוכה במיוחד בשבילכם.
לביבות מטוגנות ואפויות מגוונות מיוחדות מתוקות ומלוחות.
סופגניות . מלחיץ? שמרים ועניינים…לא עוד.
בחרתי את המתכונים הכי קלים והכי שווים שיצליחו לכולכם.
ויש גם מאפינס,קיגל,חגיגה של מתכונים.
לכל האורחים שלי הקבועים והחדשים מאחלת ימים של שלווה ורוגע בריאות הצלחה.
וכמובן להגיד אלפי תודות על השיתוף והחברות הגדולה שנוצרה בינינו.
בלעדיכם כל זה לא היה.
תודה מיוחדת לבן שלי שמשקיף כל הזמן חהחהחהחה מעל ומשרה עלי את האווירה הנינוחה
והטעימה שכולכם חווים.
תודה לבעלי לילדים ולנכדים שהם הטועמים הראשונים ומכאן והלאה הכל זורם
לכל רחבי העולם.
בתמונה : הכופתאות ההונגריות המקוריות והכי שוות שהבאתי במיוחד מראש-פנה .
כמובן גם הן בקטגוריה: ח נ ו כ ה.
שלכם,פירגה

4 Responses to “חנוכה בפתח וכולנו במתח? לא עוד.”

  1. אתי Says:

    רק רציתי להגיד לך שאני אוהבת את המתכונים זה העדכון היומי שאני הכי מחכה לו , תודה לך על ההשקעה
    אתי

  2. פירגה Says:

    אתי שלום חמודה
    שמחתי כרגיל לקבל ממך תמריץ ופירגון.
    הכל בשמחה ובאהבה גדולה.
    פירגה

  3. Anonymous Says:

    דליה היקרה ! מדהים מה שקורה אצלך בבלוג. גם אני מחכה ומצפה ליום חדש ולראות מה הפעם? את בשלנית מעולה עם טעם נדיר באוכל. כל מנה שלך בול. אני מכינה המון מתכונים שלך. ולפי הרשומות כל שישי סביב השולחן החגיגי מגישה את מטעמיך וגם מזכירה לילדיי שתוהים לפשר המאכלים החדשים שזה ממך. כל טוב בריאות וחג חנוכה מלא אור ואהבה. עדי

  4. פירגה Says:

    עדי יקרה
    מאד ריגשת אותי בהודעה שלך .
    אני מאחלת לעצמי לא פעם שיהיה לי כח להמשיך ולשתף את כולכם במטבחי שאני כל כך אוהבת.
    מסרי לילדים ולמשפחה שהכל נעשה באהבה גדולה .
    הודעה כזו ממריצה אותי ומשמחת אותי.
    גם לכם הרבה בריאות ורק טוב וחג שמח
    שלך, שלכם,פירגה.

Leave a Reply

