שבת שלום לכל החברים והחברות שלי בבלוג

ברגע זה סיימתי לקרוא בפעם המי יודע כמה את התגובות שלכם

בדף הראשי של הבלוג:

טוק טוק מי אני ומה שמי…….

אין לכם מושג איזו התרגשות “תפסה” אותי לקרוא שוב את המילים החמות והפירגון העצום

שלכם כלפי . אף פעם זה לא נמאס עלי.

כשאין לי מצב רוח,אני נכנסת לפה ומרגישה שאני בין ידידים ואוהבים.

השבת הכנתי עוגות גבינה נהדרות כפי שבוודאי תראו בהמשך .

בתכנית למחר בערב להכין ארוחה מזרחית בערך….פלאפל,חומוס,טחינה,סלט ירקות

מרק עדשים ותפוחי אדמה, כרובית מטוגנת או אפויה אולי אכין משהו חדש…….

חציל קלוי מוגש עם רוטב טחינה ,חמוצי בית, פיתות.

לשבת אכין אחת מהקדירות שלי.

תמשיכו לשמח אותי ואין כמוכם.לחיים.

שלכם פירגה

19 Responses to “שבת שלום לכל החברים והחברות שלי בבלוג”

  1. פירגה Says:

    התכוונתי לשלוח מחר
    אבל זה כבר יצא לדרך.
    בייייייייייייי

  2. Rica Felberbaum Says:

    פירגה יקירתי!
    אין כמוך השבת התפריט הוא כולו שלך על שולחננו נפלא פשוט נפלא
    תודה מכל הלב
    חיפשתי לעשות אוזני המן פתאום החברה שלי רצו לא מצאתי מליות הבנתי שהבצק הלבן הוא המומלץ
    תודה ןכל טוב

  3. פירגה Says:

    תודה ריקה אני מקווה שתהנו מהארוחה.
    הבצק הלבן מומלץ בחום.
    מליות כמו ריבה מכל סוג,קונפיטורות,ממרח שוקולד ממרחים מוכנים יש בסופר מגוון גדול מאד כמו:ממרח ערמונים,ממרח חלבה,ממרח אגוזים,ממחר ריבת חלב
    מה שאת צריכה לעשות זה לדאוג שהמלית לא תהיה דלילה,תוסיפי: קוקוס,אגוזים,שקדים,בוטנים,עוגיות וביסקוויטים מפוררים..
    בהצלחה וערב נפלא
    פירגה

  4. taltal Says:

    פירגה היקרה!
    כבר די הרבה זמן אני מתנסה בתבשילים המעולים שלך ורציתי סופסוף להודות לך.
    את הפכת את ארוחות הצהריים שלנו למתובלות ומעניינות הרבה יותר והילדים שלי כבר שואלים על כל תבשיל חדש “זה של פירגה?” ואז יודעים ששווה לנסות גם דברים שפעם הם לא היו מנסים…
    אז תודה רבה וכל הכבוד
    טלי

  5. פירגה Says:

    אוי טלי מקסימה
    ערב טוב לך.
    כשאני שומעת שהילדים מרוצים,כולי אושר.
    אני שמחה שאת ומשפחתך נהנים מהתבשילים המגוונים בבלוג שלי.
    הכל באהבה אין קץ ובמחשבה כל הזמן גם עליכם.
    חיבוק לילדים ולך ותמשיכי להכין ולהחמיא.מה לעשות? חהחהחהחה זה חשוב ונותן גז.חהחהחהחה
    ערב טוב
    מפירגה
    פירגה

  6. Anonymous Says:

    הי, זאת האנונימית מגיבה שוב. לא קראתי את דף התגובות אבל את באמת נהדרת אני מקבלת את המתכונים שלך במייל וממש נהנת מהם. בייתים הגיונים והעיקר תמיד מצליחם. שבת שלום .

  7. פירגה Says:

    היייי אנונימית יקרה
    זה מסוג התגובות שאני מרגישה שיש תמורה לעמלה . זה מביא חשק להמשיך לגוון לחדש ולשתף.
    מאחלת שבת שלום וברכה לכל המשפחה
    פירגה

  8. Rica Felberbaum Says:

    שבת שלום פירגה!
    ביתי יסמין הציעה, הצעה טעימה במיוחד!
    לעשות מפגש חברים של הבלוג בו כל אחד יביא מטעמים אהובים מהבלוג/מהבית כך נוכל להכיר, להחליף רשמים ולהנות. מפגש כשה יכול לנחול הצלחה רבה מה דעתך?

  9. פירגה Says:

    יכול להיות, אולי בעתיד.
    כרגע,לא יוצאת מהארון.חהחהחהחהחה
    שלך,פירגה

  10. מעיני האחת Says:

    פירגה יקרה,
    כבר מזמן את יודעת שבבית אמי המקסימה את ממש מככבת!! כולם כבר שמעו לא פעם את השם “פירגה” ויודעים שמדובר במישהי מיוחדת עם אוכל מדהים…
    לא פעם אני מקבלת טלפוןמאמא באמצע יום עבודה בבקשה שאדפיס עוד מתכונים חדשים.
    אז המון תודות לך!!
    שבת שלום

  11. אבי שקדי Says:

    פירגה שלום
    נוכח התגובות הנ”ל האם תרצי בי כסוכן?אם תצאי מהארון תחשבי עלי ראשון.
    כמובן שמצטרף למברכים
    הנך שווה אלף חיבוקים
    כי הכל כל כך מושקע וטעים.

  12. פירגה Says:

    ערב טוב שקדי
    תודה על הברכות והחיבוקים
    ועם כל החום הזה,איך לא תהיה במקום הראשון ואבחר בך כסוכן?
    אולי אצא פעם מהארון שבינתיים אני חבויה באחת המגרות ומנעול כבד עליו.
    שולחת אלף חיבוקים לך ולמשפוחה.
    פירגה

  13. פירגה Says:

    מעיני מקסימה
    תודה לך יקרה
    שילחי לאמא חיבוק ותודה
    ושתהיה לכם השבת הכי נפלאה וטעימה שיש.
    פירגה

  14. ברבור במטבח Says:

    איך באת לי בזמן

    דרשו כאן עוגת גבינה כמו בקונדיטוריה (אבוד לי , מאז ההכרות הוירטואלית איתך אי אפשר לחזור אחורה לסתם אוכל פולני חסר השראה)
    פתחתי ספר הכנתי לפי ההוראות (טוב, לא בדיוק קצת פישלתי בכמות החומרים לקצף והחומרים למלית – חשבתי שסדר ההופעה זה סדר הפעולות ..חחח)

    וגם טעיתי בגודל התבנית (ככה זה כשפולניה רוצה לעשות בזמן קצר משהו שיספיק לזמן ארוך)

    בקיצור יצאה פשטידת עוגת גבינה מה זה נמוכה…אולי גובה של שני ס”מ)

    הסברתי שבבטן בין כה וכה לא רואים מה הגובה (הגיוני, לא?)

    אז שבוע הבא תככב העוגה שלך במטבח ואולי תציל את כבודי

  15. פירגה Says:

    ברבור ערב טוב
    מבטיחה לך ערב מחמאות.
    תהני
    פירגה.

  16. אסתי .נ. Says:

    פירגה המקסימה!
    את אולי לא יודעת אבל את מספר 1 ברשימת המועדפים שלי. כל בוקר אני פותחת עם נס קפה וכניסה ראשונה לאתר ואני חייבת להודות שאני אף פעם לא מתאכזבת. ניכרת מאוד ההשקעה שלך בבלוג. מאוד שמחתי לראות את הקטגוריה של “מתכונים דלי קלוריות”.
    אני רוצה שוב להודות לך על מתכונייך הנהדרים! אסתי .נ.

  17. פירגה Says:

    אסתי חמדתי
    יכול להיות שתראי את התגובה שלי פעמיים פשוט כי אני לא רואה את הראשונה ששלחתי.
    טובות השתיים מן האחד.חהחהחהחה
    כמו שאת פותחת את הבקר בהנאה עם המיילים שלי,אני פותחת את שלי בהנאה כשאני רואה תגובות כמו שלך.
    תהני מהקטגוריה החדשה ושרק יהיה כח ובריאות להמשיך הלאה ובעונג רב.
    פירגה

  18. דורית Says:

    פירגה יקרה!
    א”א שלא להצטרף לקהל המעריצים שלך.מעבר למתכונים המאד מוצלחים ודרך הכנתם המדורגת והברורה .יכולת קבלת ההערות והשנויים שאת מוכנה לקבל מאתנו,על זה לבד מגיע לך צל”ש ולנו יש הרבה מה ללמוד ממך!חוץ מזה שמתי לב שמהר מאד נענית לקוראים המצפים לאוכל בריא .קמח מלא,נטול סוכר, מרגרינה וכדומה ואלה שרוצים פרווה ואלה שמבקשים לא לשלוח מתכונים בשבת…את כולנו את מכבדת ואת דוגמא לסבלנות וסובלנות!כל הכבוד!!!

  19. פירגה Says:

    דורית מקסימה
    תודה, ואואואואואווו
    תודה
    אני בהחלט פתוחה לשמוע הצעות ובקשות ומה שאוכל אתן במלואו.
    תמיד אני מרגישה שאין מספיק כאילו כל הזמן חסר משהו.
    כמו על שולחן החג שתמיד נדמה שאפשר היה להוסיף עוד משהו….חהחהחהחה
    באמת עם המון אהבה ובעיקר הנאה.
    שלך,פירגה

Leave a Reply

