הסבר לגבי חיפוש בבלוג

חפש בבלוג

מספר אנשים פנו אלי שהם לא מוצאים את החיפוש בבלוג ומגיעים לחיפוש ב”גוגל”

מעל שם הבלוג שלי :
טועמים במטבח עם מתכונים של פירגה,
בצד ימין למעלה יש מנוע חיפוש של
הבלוג שלי שנקרא: חפש בבלוג
יש משבצת ריקה שאליה אתם מזינים את המילים כמו :קישואים או קינמון או כל מילה שאתם רוצים ,

מקישים על המילים: חפש בבלוג ויעלו לכם כל המתכונים שחיפשתם.

תודה ויום נעים

פירגה

4 Responses to “הסבר לגבי חיפוש בבלוג”

  1. ברבור במטבח Says:

    סוף סוף !!!!

    ואני כל הזמן הסתבכתי בתהייה איך עושים את זה ואיך רואים את כל המתכונים ברצף

    כי אני לא מבשלת לפי מה שיש אלא לפי מה שאני פוגשת אצלך🙂

  2. ליזה Says:

    יופי.הבלוג הנהדר משתפר.
    עכשיו רק חסר שתוסיפי לנו גרסה להדפסה כך שלא נבזבז את כל הדף על פרסומת בראש העמוד ובצידי העמוד.
    באון כללי אני מאוד נהנת מהבלוג תודה לך.ליזה

  3. Anonymous Says:

    שלום לך!

    כחובבת שדרוגי אוכל נהניתי מאד מהרעיונות שלך ובכלל מהבלוג והמצוי בו. אני מאחלת לך המשך הצלחה והנאה מעיסוקך החדש ישן.
    אגב לגבי הכינוי”פירגה”. יש לי חברה טובה שבעלה עליו השלום נהג לכנות את אשתו פירגה ובצירוף חצי משם המשפחה (שפירא) נהיה שפירגה והיום זה הכינוי שאני ממשיכה לכנותה.
    מפירגה לפירגה כוחנו עולה.
    שבת שלום!
    מיקה

  4. פירגה Says:

    תודה רבה על איחולי ההצלחה לבלוג.
    תמשיכי להנות ולהכין.
    שבת שלום
    פירגה

Leave a Reply

