קציצות עוף ותירס "שניצל תירס"

קציצות עוף ותירס “שניצל תירס”

תראו ממצרכים כל כך פשוטים מה הכנתי

נאה לעין בעיקר טעים .

בקערה:
1/2 קילו בשר עוף טחון
1/2 1 כוסות תירס
כף רוטב צ’ילי
ביצה גדולה
1/4 כוס פירורי לחם
מלח,פלפל
לערבב
להכין קציצות גדולות ולהניח בצלחת עם ה ר ב ה פירורי לחם
להפוך את הקציצה.
לטגן בשמן חם (לא עמוק) משני הצדדים
תהנו

16 Responses to “קציצות עוף ותירס "שניצל תירס"”

  1. Anonymous Says:

    נ ה ד ר!!!!!!!!!!!!!!

    נשיקות, חנהל’ה

  2. פירגה Says:

    אכן כן. נהדר.
    תמשיכי להנות חנהל’ה יקרה.
    תוצרייך אף הם נפלאים.
    פירגה

  3. Anonymous Says:

    פירגוש תודה על המתכון ניקרא וניראה מעולה.

    ינוסה בקרוב ב”ה.

    לינדוש

  4. פירגה Says:

    תודה חמודה

  5. Anonymous Says:

    פירגה יקרה,האם הכוונה לבשר חזה עוף טחון? או בשר פרגיות?. תודה על המתכונים הקלים נוחים והעיקר טעימים.

  6. פירגה Says:

    כן יקירתי
    הכוונה חזה עוף טחון.
    שמחה שאהבת.
    ההנאה גם שלי
    פירגה

  7. גלי מבאר שבע Says:

    בוקר טוב,

    לא הבנתי היכן הביצה משתלבת, האם בתוך העיסה? או האם משמשת לטבילת הקציצה לפני הציפוי בפרורי הלחם?
    בכל אופן מחכה לתשובה ומבטיחה לנסות בקרוב, נראה טעים מאוד ומתאים לילד שלי שאוהב שניצלים ואוהב תירס – שילוב מנצח!
    תודה גלי

  8. פירגה Says:

    כן.בתוך העיסה
    מכינים את הקציצה ומעבירים לצלחת הפירורים.
    מקווה שתאהבו.
    תודה מפירגה

  9. נורית Says:

    לפירגה היקרה
    מה אני יכולה לשיים במקום רוטב הצ’ילי?
    אני לא כל כך אוהבת חריף ולא רוצה לקנות רוטב בשביל מתכון אחד.
    אשמח לתשובה מהירה כי אני מעוניינת להכין להיום בצהריים.
    בתודה מראש נורית

  10. פירגה Says:

    סליחה נורית
    לא הייתי בבית.
    לא חובה לשים חריף.
    תהנו

  11. נורית Says:

    תודה רבה.
    הכנתי ויצא מצוין כמובן.
    אמא שלי הרשתה לעצמה להוסיף כמה דברים בשביל הטעם: קצת מרק עוף, אבקת גריל עוף, פפריקה מתוקה ובמקום הצ’ילי שמתי טיפה שום ורסק עגבניות.
    את מככבת עם המתכונים אצלי בבית וכול פעם שאני מחפשת מתכון אני ישר ניגשת לבלוג שלך וממליצה בחום לכול מי שאני מכירה.

  12. פירגה Says:

    נורית יקירה
    מסרי לאמא תודה רבה על השידרוגים הנהדרים.
    תודה לך על שאת מרחיבה את קהל הנהנים מהבלוג שלי. את נהדרת.
    לגבי השידרוגים של אמא כל מי שנכנס לראות את המתכון קורא גם את התגובות שלכם כך שכל אחד יתייחס בהתאם.
    חיבוק ליום נפלא
    פירגה

  13. Anonymous Says:

    פירגה האתר שלך מככב אצלי מאז שגיליתי אותו המון מתכונים נהדרים יישר כוחך

  14. פירגה Says:

    אני שמחה לשמוע שהבלוג שלי מככב אצלך.
    יישר כח לשתינו
    חיבוק ליום טוב

  15. זיוי Says:

    איזה יופי לראות את התוצרים המעולים שאת מכינה
    בהמון נשמה ואהבה רבה
    וכן כן קראתי את כל התגובות וקיבלתי
    תשובה על שאלה שרציתי לשאול
    השאלה שלי היא
    איזה חלק רצוי להשתמש לקציצות?
    וכן ראיתי שמישהי שאלה וענית לה בכייף שהקציצות שלך מחזה העוף
    אני אנסה
    תודה רבה על המתכון
    {————@————}

  16. פירגה Says:

    הייי זיווש יקרה
    תכיני ותהני ואם ראית בתגובות אז מגוונים בתיבול שאוהבים ולא חייבים להצמד למתכון שלנו.
    יום טוב
    פירגה

Leave a Reply

