אוכל לא זורקים-גם שאריות טעימות במטבח של פירגה

מה דעתכם על קטגוריה כזו? אוכל משאריות? ועוד טעים??.

התחלתי לחשוב מה להכין משאריות ואף

ריכזתי מספר מתכונים.

לאט לאט אוסיף עוד ועוד….לרווחת כל המשפחות שלנו.
אשמח לתגובות שלכם ולהרחבת הרעיונות והטיפים שלכם.
קיראו את התגובות ותמצאו גם בהם שלל רעיונות מדהימים.
בתמונה פשטידת גבינה שוקולית נפלאה.

תהנו

19 Responses to “אוכל לא זורקים-גם שאריות טעימות במטבח של פירגה”

  1. tamarhp Says:

    כן! כן! רעיון מצויין לקטגוריה!!!! אמא שלי תמיד מחזרה שאריות – לחם וחלה משבת היא הפכה לקציצות טעימות נורא עם כל מיני הפתעות בפנים, באורז אפשר להשתמש במרק עגבניות, וכל מיני שאריות של מאכלים שונים כמו תפו”א, צ’יפס וכו’ – אפשר לשים בחביתה וזה תמיד טעים!

  2. פירגה Says:

    תודה תמרה יקרה
    אני מקווה שהרעיון ירקום עור וגידים וכל אחד יתן משהו להרחבת הקטגוריה.
    אשמח למתכון של הקציצות מאמא שלך כדי שכולם יראו.
    המשך ערב נפלא
    פירגה

  3. Anonymous Says:

    גם לי יש רעיונות:
    1. מאורז לבן שנשאר, למחרת היום אני מכינה אורז מוקפץ עם ירקות או עם תירס- מטגנת בצל לרצועות מוסיםה תירב, מוסיפה מעט מיים ואורז וזהו!
    2. מאטריות שנשארו- פשטידת איטריות. אגב, האטריות לא חייבות להיות לבנות גםאטרגיות ברוטב עגבניות “הולך נהדר”.
    3. גבינות שעומד לפוג זמנן מייד מתווספות אחר כבוד לפשטידה…
    4. בננות שכבר אף אחד לא חפץ בהן- מועכת ומעבירה לפריזר- עבור הפעם הבאה שלמישהו יתחשק עוגת בננות.
    ודי- נגמרו לי הרעיונות!

    אוהבת את הבלוג היקר מפז שלך,
    אני

  4. Anonymous Says:

    רעיון נחמד

    תודה על הרעיון ועל כל המתכונים הנפלאים
    שמים כחוים 1

  5. פירגה Says:

    לאני היקרה תודה רבה
    נפלא שאתם מוסיפים עוד רעיונות ועוד טיפים להרחבת הקטגוריה.
    שרק נהנה ושיהיה טעים
    פירגה

  6. פירגה Says:

    שמיים יקרה
    אם יש לך רעיונות נוספים אנא שתפי אותי ואת כולנו.
    בשמחה
    פירגה

  7. Anonymous Says:

    פירגה יקרה
    בדרך כלל אני זורקת שאריות, אין לי כח להתעסק איתן. אבל אולי אשנה את מנהגי. חוץ מזה הכנתי את הפלפלים החמוצים שלך ל-ה-י-ט אמיתי האנונימית.

  8. פירגה Says:

    חמוצים, כמה שאני אוהבת חמוצים.
    גם המלפפונים נהדרים.אם תוכלי להשיג בלאדי,יצאו לך בכלל נפלא.
    לגבי שאריות? באמת חבל לזרוק בעיקר כשמכינים מהם דברים כל כך טעימים.
    נסי אחד מהמתכונים ותראי כבר לבד שכדאי.
    בברכה,פירגה

  9. Anonymous Says:

    פריגה היקרה היתה לאימי עובדת זרה מרומניה והיא תמיד כעס שזורקים שאריות של אוכל והיתה אומרת שזה לא בסדר יום אחד נישאר בסיר כמות של צלחת וחצי של מרק ואמרנו ניזרוק ואז בדיוק צילצל אחי בדלת ניכנס ואמר שהוא רעב אמרתי יש לי מרק אתה רוצה אבל זה מאתמול אז מה חיממתי את המרק ואכל נענה ואמר לפחות זרקתי את זה לבטן מאז באמת משדרגים כל פעם משהו חדש דרך הגב מה עם מתכון לבצי דגים בתודה מראש רבקה

  10. פירגה Says:

    נהדר רבקה יקרה.
    לא מצאתי את המתכון של ביצי דגים המבוקש
    יש לי את המתכון המיוחד הנוסטלגי והנפלא לגפילטה פיש.
    נמצא בקטגוריה דגים.
    יום טוב מפירגה

  11. סיגלית דואק Says:

    פירגה יקרה
    האם יש מה לעשות עם פירה מוכן תודה יום טוב סיגל

  12. פירגה Says:

    סיגלית יקרה
    בדיוק היום הכנתי מאפינס פירה עם נקניקיה מיני בפנים.
    כנסי לקטגוריה אוכל לא זורקים…..ותראי.
    אפשר בלי נקניקיה רק פירה ויוצא מעולה.
    את יכולה להוסיף לפירה ביצה וקמח מלח פלפל ולטגן לביבות.
    תהני חמודה.

  13. שושי Says:

    לסיגלית דואק – מפירה מוכן ניתן להכין פאי הרועים
    בכלי פיירקס שמים שכבת פירה מוכן מעליה שכבת עיגולי בצל מושחמים ועל הבצל שכבת בשר טחון מתובל בתבלינים שאוהבים ומושחם במחבת ועל זה שוב פירה מוכן.
    בתנור לשעה עד שמחשחים הפירה שלמעלה.
    חותכים לריבועים ומגישים עם סלט חסה וכוס יין אדום
    ממש טעים

  14. פירגה Says:

    חן חן על רעיון לפאי רועים.
    מנסיון,טעים טעים.

  15. Anonymous Says:

    תודה על המתכונים של הפירה שבת שלום לכולם

  16. פירגה Says:

    תודה לכם
    אני שמחה שהתגובות מתמלאות עם עוד מתכונים מה ניתן להכין משאריות אוכל.
    שבת שלום ומבורך לכולם
    פירגה

  17. המלאכית8 Says:

    פירגה יקרה הלביבות יצאו חבל על הזמן אין עלייך והפשטידת גזר ואפונה טובה מאוד תודה על המתכונים הנפלאים שלך דואק סיגלית

  18. המלאכית8 Says:

    שושי יקרה תודה על המתכון עם הפירה הוא נשמע טוב אבל אפשר להכין גם בלי בשר יש לי ילדה צמחונית שבת שלום

  19. פירגה Says:

    המלאכית במקום בשר שמים שכבה של פטריות מטוגנות עם בצל
    פירגה

Leave a Reply

