קרם וניל שוקולד לבן עם גבינה תותים וג’לי

קרם וניל שוקולד לבן עם גבינה תותים וג’לי

את הרעיון קיבלתי מפה, מהבלוג מחבר אנונימי
אבל מפה ועד מה שהכנתי הדמיון שלי התפרע קצת.
כשאני מתחילה להכין משהו מורכב כזה,אני זורמת עם הדמיון עד
לתוצאה הסופית שהיא טעימה לגמרי.

מקור:פירגה

מכינים 1/2 שקית ג’לי רצוי א ד ו ם עם כוס מים רותחים (אפשר גם צבע אחר)
קוצצים דק 300 גרם תותים (מי שרוצה עוד תותים בין השכבות יכין עוד כמה חצאי תותים)
מקציפים במיקסר:
מיכל שמנת מתוקה
שקית אינסטנט פודינג וניל
3/4 כוס חלב
4 כפות אבקת סוכר
כשמוקצף,מוסיפים:
1/2 כוס גבינה לבנה שמנה מכל סוג
100 גרם שוקולד לבן מגורר
ואת כל התותים ה ק צ ו צ י ם
מערבבים הכל ביחד
מכינים 6 כלי הגשה אישיים מזכוכית
יוצקים כ-3 כפות מהג’לי הנוזלי (לפני שמתייצב ומתקשה) לתחתית כל כלי
ממלאים באמצע בנדיבות מקרם הגבינה
מקשטים כיד הדמיון
הצעות לקישוט:
שוקולד מגורר ומעל אבקת סוכר
חצאי תותים או דובדבנים ומעל אבקת סוכר

“טיפ”
ניתן לסדר עוד חצאי תותים בשכבות בין קרם הגבינה
תהנו

Leave a Reply

