טרייפל

טרייפל

עוגת קינוח עשירה בפירות ג’לי וקרם גבינה

מקור:פירגה

מצרכים והכנה:
תבנית שקופה פיירקס מספר 28 רצוי עגולה
לתחתית: 10 בישקוטים טבולים במיץ מקופסת הפירות

אפשר להכין עם עוגת הבית או עוגה לבנה חתוכה לפרוסות – להרטיב עם המיץ.
קופסה ג ד ו ל ה = 800 גרם קוקטייל פירות מסוננת הרבה זמן שלא ישארו נוזלים
שקית ג’לי בטעם פטל

קרם גבינה להכנה במיקסר:
200 גרם גבינת מסקרפונה— או כל גבינה שמנה
500 גרם גבינה לבנה 9%
1/2 מיכל שמנת חמוצה שמנה
1/2 כוס סוכר
1/2 1 שקיות אינסטנט פודינג וניל
2 מיכלי שמנת מתוקה

ציפויים לפי בחירה:
גנאש, או פירורי שוקולד מריר לבן חלב
אגוזים מסוכרים גרוסים

הרכבת העוגה:
בישקוטים מכסים את תחתית התבנית –מורטבים במיץ הקוקטייל פירות
מעל הבישקוטים מורחים מחצית כמות הקרם
מעל הקרם את כל הפירות המסוננים היטב
מעל הפירות את יתר הגבינה
מיישרים.
מעל מצפים בג’לי:
מכינים את הג’לי בדיוק לפי ההוראות שעל גבי הקופסה—- מחכים 2 דקות ולא יותר ומצפים את העוגה
(הג’לי מעט ייכנס לשכבות העוגה,אבל במרביתו יישאר למעלה)
מקררים היטב
כשהג’לי ניקרש, מצפים
שומרים במקרר ולא בפריזר
תהנו

6 Responses to “טרייפל”

  1. Anonymous Says:

    למה להשתמש בפירות מקופסא? פעם בארצות הקרות מהן הגיע הטרייפל (קנדה למשל) היו מעט פירות טריים זמינים כל השנה.
    אפשר ורצוי מאד להכין מפירות טריים חתוכים: תותים, פירות יער, ענבים, תאנים, אפרסק, אגס ותפוח ישדרגו מאד את הקינוח (לא רצוי להשתמש בפרי הדר).
    מעט קוניאק להרטבת עוגת הבסיס יוסיף אף הוא.
    ולא לשכוח לשים בכלי זכוכית גבוה ושקוף.

  2. פירגה Says:

    תודה רבה
    בהנחה שכולם יקראו את התגובה שלך.
    יוכלו להכין כאוות נפשם .
    בקר טוב ויום נעים
    פירגה

  3. אילנה בן צור Says:

    פריגה הטרייפל לא מוכר לי אבל נראה נפלא וטעים אנסה אותו בהזדמנות
    תודה לך פריגה על כל המתכונים הנפלאים שאת שולחת לנו
    ביי אילנה בן צור

  4. פירגה Says:

    בשמחה ואהבה חמודה.יום נפלא.

  5. Anonymous Says:

    איך מגישים את המנה הזאת? האם ניתן לחתןך ולהוציא ?

  6. פירגה Says:

    הייייי
    טרייפל לא חותכים אלא מגישים את הקערה לשולחן עם כלי הגשה.
    מגישים עם מרית קעורה.
    לכמות אורחים לא גדולה ניתן להכין מנות אישיות.
    המלצה, כדאי שיהיה בבית במזווה:
    עוגת הבית,קונפיטורה וג’לי ובמקרר קצפת ואז תמיד יש קינוח ללא מתח והפתעות
    בברכה,פירגה

Leave a Reply

