עוגת שוקולד למכורים-בחושה ומכשפת.

עוגת שוקולד למכורים
במחברת של פירגה רשום עוגה למכורים לשוקולדה

באמת,לאוהבי השוקולד היא ממכרת מכשפת ובעיקר..אוכלים בביסים
פצפונים ומגרגרים בהנאה.
תמונה: הכינה וצילמה יפעת בעבר מנהלת פורום אוכל חלבי.
תודה ליפעת על המחמאות והתמונה היפה.
מצרכים:
1/2 2 כוסות קמח תופח
כוס סוכר
חבילת מחמאה 200 גרם
2 חפיסות שוקולד מריר לעוגה=200 גרם + עוד חפיסה של 100 גרם לציפוי.
4 ביצים
כ-1/4 כוס חלב

אופן הכנה:
להמיס בסיר קטן על הגז תוך כדי ערבוב:
חבילה מחמאה
2 שוקולד מריר שבור לקוביות
להוסיף סוכר
לערבב וכשמומס לקרר.
להוסיף 4 ביצים ולערבב היטב.
להוסיף קמח וחלב לסירוגין.

לערבב לבלילה הומוגנית וא ח י ד ה.
לשמן תבנית עגולה בגודל 26
לצקת את הבלילה
לאפות בחום 175 מעלות כ-35 דקות. לבדוק בשיטת הקיסם…..
מיד כשהעוגה מוכנה וחמה להניח עליה 100 גרם קוביות שוקולד מריר

לחכות שניותיים שיימס ולמרוח מיד על פני העוגה. ליישר יפה.
אופציה לקישוט נוסף:
להקציף מיכל שמנת מתוקה וכף אבקת סוכר ולצפות את העוגה
לקשט כיד הדמיון
תהנו

18 Responses to “עוגת שוקולד למכורים-בחושה ומכשפת.”

  1. Anonymous Says:

    פירגה שלום,
    הבלוג שלך נפתח אצלי אוטומטית כל יום לקבלת המתכון היומי. כל הכבוד.
    רציתי לשאול בקשר לעוגה למכורים שנתת היום – העוגה בתמונה חומה. ובמתכון רשום להקציף שמנת מתוקה ולשים על קרם השוקולד שהמסנו על העוגה????העוגה צריכה להיות חומה או לבנה???
    דבר נוסף, השוקולד באמת נמס כל כך מהר על העוגה כשהיא חמה, עד כדי כך שאפשר למרוח???
    תודה מראש…

  2. טעמים במטבח רחוק Says:

    OMG
    העוגה מדהימה, מתאימה לי להכין לקראת וולנטיין דיי גם כן.
    שאפו.

  3. Anonymous Says:

    1. אפשר להשתמש בחמאה במקום מחמאה?
    2. אפשר גם בתבנית אינגליש קייק?

  4. פירגה Says:

    אפשר חמאה לא נראה לי שכדאי בתבנית אינגליש קייק.
    פירגה

  5. פירגה Says:

    רעיון מתאים תהנו מהעוגה.
    לבריאות.

  6. Rica Felberbaum Says:

    פירגה היקרה בוקר טוב
    אם מורחים שמנת מתוקה איך היא בתמונה חומה? וקוביות השוקולד נמסות מהר כל כך?
    תודה

  7. פירגה Says:

    לריקה בקר טוב
    שוקולד נמס בלי בעיה על עוגה חמה (לחתוך לקוביות ולפזר)
    השמנת היא אופציה לקישוט נוסף מעל לשוקולד המומס לעוגה ולא חובה
    יום נעים מפירגה

  8. אילנה בן צור Says:

    העוגה חבל’ז בא לי לנגוס אני מאוד אוהבת שוקולד אבל השוקולד גורם לי למיגרנות כך שאני משתדלת לא לאכול
    תודה אאמץ את העוגה לחולי השוקולד שיש רבים במשפחתי
    אילנה בן צור

  9. Anonymous Says:

    מה מונח מעל העוגה?

  10. Anonymous Says:

    שמי ליאורה והשאלה שלי היא מה אפשר לשים במקום החלב? אני לא רוצה להכין עוגה חלבית.
    ושאלה נוספת אם התגובה תרשם איך אני מצליחה לרשום את הזהות שלי אני לא מצליחה לרשום בצורה אחרת

  11. פירגה Says:

    היי ליאורה
    את יכולה לשים מיץ או מים או כל נוזל פרווה שמתאים לך שישתלב עם שוקולד.
    לגבי השם אולי לעת עתה תכניסי את השם בסוף ההודעה.
    שמחה שאת בבלוג שלי ומקווה שהעוגה תטעם לכם כמו שטעימה לנו.
    פירגה

  12. פירגה Says:

    מעל לעוגה יש קישוט מחו”ל מעין מרציפן.

  13. הילי Says:

    יש לי בעיה עם חמאה…{כולסטרול גבוה וגם לא מתה על הטעם…}….האם יש אפשרות במקום חמאה לשים שמן?>>>תודה

  14. פירגה Says:

    הילי ערב טוב חמודה
    לא מכירה אפשרות עם שמן אבל אפשר עם סוגי מרגרינה
    בהצלחה ותהני

  15. Anonymous Says:

    שלום פירגה,
    זה נראה מדהים. אני הולכת להכין…
    לא צריך להקציף את הביצים, רק לערבב?
    שבת שלום.

  16. פירגה Says:

    אם יש לך סבלנות להפריד ולהקציף אז אין בעיה.
    אפשר רק להוסיף.כך וכך יוצא מעולה
    פירגה

  17. כרמלה2 Says:

    היי פירגה

    העוגה נראית נהדר ועם הקישוט שעליה זה נראה ממש כמו עוגת יום-הולדת(-:
    תודה על כל המתכונים שאת טורחת להקליד בשבילנו. שאלה: חבילה שוקולד מריר זה 100 גרם?

    כרמלה2

  18. פירגה Says:

    כרמלה ערב טוב יקירתי
    תודה.
    200 גרם לעוגה+עוד 100 גרם לציפוי

    כל חפיסה=100 גרם

    לכל העוגה 300 גרם.

    בבקשה.

Leave a Reply

