מרק כרוב

מרק עגבניות עם כרוב ירוק גריסים וירקות

מקור:פירגה

במקרר כרוב י ר ו ק גדול שמחכה בסבלנות לשגעונות שלי
בחרתי דווקא במרק פשוט עם חתיכות כרוב ענקיות ועוד תוספות שלא ישעמם בפה.
ואת העגבניות הוספתי במיוחד לכלתי שהכי בעולם אוהבת מרקי עגבניות על כל גווניהם.

בסיר גדול של מרק לטגן ב-כף שמן בצל קצוץ עד לשקיפות
להוסיף כרוב שלם ח ת ו ך מאד ג ס ולבחוש היטב כמה דקות
להוסיף:
1/2 כוס גריסים שטופים (מושרים לילה קודם)

2 גזרים חתוכים עיגולים
2 תפוחי אדמה קוביות
היה לי גם קישוא אחד יפה אז הוספתי גם אותו חתוך לפרוסות גדולות
סלרי שמיר ופטרוזיליה (אני שמה עלים גדולים ובסוף הבישול מוציאה)
קופסה קטנה רסק עגבניות
2 כפות סוכר
פלפל שחור
2 כפות אבקת מרק עוף
כמון למי שאוהב
מערבבים ובוחשים הכל ביחד
ממלאים מים ומרתיחים
טועמים ומוסיפים מלח ותיבול לטעמכם.
מנמיכים להבה ומבשלים כ-3 שעות על להבה מאד קטנה.
מי שאוהב חמצמצות למרק יוסיף בסוף מעט מיץ לימון טרי.
תהנו

9 Responses to “מרק כרוב”

  1. Anonymous Says:

    פירה יקרה. זאת אני , שוב האנונימית. המרק נהדר אוהבים אצלי כרוב.הוא שונה מכל המרקים שאני מכינה. אנסה אותו. גם חיתוכיות החלבה המוקפאות נראות נפלא. שבת שלום.

  2. Anonymous Says:

    פירה יקרה. זאת אני , שוב האנונימית. המרק נהדר אוהבים אצלי כרוב.הוא שונה מכל המרקים שאני מכינה. אנסה אותו. גם חיתוכיות החלבה המוקפאות נראות נפלא. שבת שלום.

  3. Anonymous Says:

    שלום פירגה,

    תודה על המתכונים המדהימים.

    רק שאלה- האם חייבים להשרות את הגריסים לילה קודם? כמה זמן לוקח להם להיות מוכנים?

  4. פירגה Says:

    בבקשה ובכיף
    כדאי להשרות.אחרי השריה מתרככים תוך שעה.
    לא בטוחה בכמה זמן יתרככו בלי ההשריה.
    אפשר לשבור ספגטי לחתיכות ולהכניס למרק 20 דקות לפני הסיום.
    יוצא מאד מיוחד.
    פירגה

  5. פירגה Says:

    לאנונימית היקרה
    מקווה שתאהבי את הגירסה שלי.
    אפשר לשבור כמו שרשמתי לקודמתך ספגטי במקום הגריסים (ב-20 דקות אחרונות של הבישול)
    תהנו
    פירגה

  6. Anonymous Says:

    אני שוטפת את הגריסים ולא משרה, הגריסים מתרככים בבישול בקלות יחד עם הירקות.
    היום עשיתי מרק קרופניק יצא רך וטעים

  7. אילנה Says:

    פריגוש המרק מעולה!מעולה!שבוע הבא כבר אבשל אותו אני מאוד אוהבת מרקים
    תודה לך
    אילנה

  8. פירגה Says:

    תהנו מהמרק ותודה רבה על התגובה
    יום נפלא מפירגה

  9. פירגה Says:

    תהנו מהמרק לבריאות.

Leave a Reply

