חופשה קצרה….. ובקרוב אתר חדש שלנו.

לכל יושבי הבית הזה שלום וברכה
2 בשורות טובות עימי היום.
הראשונה, תיכף, אני יוצאת לחופשה קצרצרה ליומיים,שלושה.
השנייה, בקרוב מאד יחליף אתר יפה וחדש את הבלוג (הבן שלי שוקד ועובד במרץ)
בתקווה שיפתור הרבה בעיות שצצו לאחרונה.
כמובן שהודעה מסודרת תבוא על כך.
ואם כבר אני פה ,אז ידיעה כללית שקטגוריה: פסח ערוכה ומוכנה לדפדוף לרעיונות ומתכונים לחג.
פתחתי עוד כמה תת קטגוריות שיהיה יותר קל להתמצאות בבלוג כמו: לזניה , עוגות פרג, עוגות שוקולד,תותים .
תהנו
שלכם,פירגה

10 Responses to “חופשה קצרה….. ובקרוב אתר חדש שלנו.”

  1. adi6381 Says:

    פירגה, מזל טוב על האתר החדש, כבר לא יכולה לחכות…😉
    יישר כח על המתכונים הנפלאים והיצירתיות!!
    חג שמייח,
    עדי

  2. ריקי Says:

    לפירגה!
    כמו שכבר כתבתי, גם אני מחכה בקוצר רוח לאתר שלך.
    דרך אגב, הבן שלי, בן 14, אמר שהוא רוצה לגור אצלך כדי שיוכל לאכול את כל מה שאת מכינה!
    “מכורה” לבלוג…
    ריקי.

  3. הילה דנגור Says:

    על איזו פלטפורמה יישב הבלוג החדש?

  4. Anonymous Says:

    איזו בשורה נפלאה!!!
    כל הכבוד לבן וגם לך כמובן
    ב ה צ ל ח ה !!!!

    נשיקות,
    s h i R 1 2 3

  5. יהודית לוי Says:

    פירגה איזה כייף.
    מחכה בקוצר רוח.
    בהצלחה לך ולבן המקסים שלך

    וכמובן חופשה נעימה.
    יהודית לוי

  6. פירגה Says:

    ריקי יקירתי
    תודה לך ותודה לבן וכמובן איך לא? חיבוק ענק לשניכם
    פירגה

  7. פירגה Says:

    תודה עדי יקרה
    ערב נפלא לך וגם חיבוק
    פירגה

  8. פירגה Says:

    שיר יקרה
    בקרוב תצא הודעה מסודרת
    גם אני עוד לא ראיתי ומחכה בקוצר רוח להפתעה מהבן.
    שלך,כרגיל
    פירגה

  9. פירגה Says:

    יהודית יקרה
    תודה מקסימה
    חיבוקים

  10. פירגה Says:

    הילה אני מצטערת אבל אני ממש לא יודעת. אלו דברים שהבן שלי עושה.

Leave a Reply

